вторник, 2 август 2011 г.

Е ,това ще го запомня,ама как само ще го запомня..

билетът ми е купен две седмици по-рано - Чангша-Шанхай- 18:10 часа,първа класа/не че исках,но просто нямаше други билети-хайде голяма работа - казах си-да не съм ,ПЪК, намерена на улицата,Я.../
Трябва да пристигна на летище Пу Донг в 20:30 часа,следващият ми полет - до Москва е ЧАК в 02:25 - голямо висене ще падне...
И така,на 14-ти юли бодра,ведра и щастлива,че си тръгвам към децата,любимия мъж и всичко близко -у Дома- отивам на летището в Чангша.
Нанси и Тоби са с мен,последни прегръдки - съжалявам,приятели,но бързам към секюрити контрола - отивам си в къщи...
Идва време,за да се качим на борда и чувам НАЙ-НЕОЧАКВАНОТО ЗА МЕН в този момент съобщение:"Уважаеми пътници,съжаляваме да Ви съобщим,че полет дъра-дъра/моят точно/ се отлага поради технически причини..."
-МОЛЯЯЯЯЯЯ:(((О,не - сега пък това - защо ,как ,за колко време - бутам се напред и питам,а те с усмивка ми отговарят - НЕ знаем засега с колко време ще закъснее - час,два,три ,а може и повече.../китайцитене държат особено на някои подробности и точности - например веднъж попитахме една сервитьорка колко точно е малкото уиски,защото в менюто беше написано само - малко или голямо,а тя отговори с хоризонтално и успоредно поставени показалец и палец,т.е. :"ей толкова"...дано си го представяте,за да не се налага да рисувам/

УжАс - потъват ми гемиите,плаче ми се ...пропуснах да ви кажа - това е последният полет за Шанхай...


/и за да бъда максимално нахално-нагла - ще кажа само - на море съм ,спи ми се след ТеЖъъъък ден на плажа - ще продължа навярно утре...или пък след утре.../

Няма коментари: