неделя, 27 май 2012 г.

От Баба знам

"Не мий прозорците в дъждовно време..."

...измих ги точно поради дъжда...

И по-зелени виждам ги сега листата,
и капките дъждовни не пропускам,преброявам до една,
без да ми пречи от свършените вече дни и мисли
залепналият здраво прах...
...изтрих го...
...не искам да ми пречи...
Дъждът отмива и тъгата,
а аз в очакване на слънчогледи,
рисувам огнени петна...
...задрасквам и започвам отначало,
отказвам тежестта на мокрите крила...


................................................................................................................................
И гледката си заслужава:)без завеси:)


2 коментара:

traiana каза...

А аз си нарисувах слънчогледи, които да ми светят в дъжда:)

Dim каза...

А тортата"Слънчоглед" надникна и при мен с невероятната си светлина и настроение:))))страхотна е :)))