събота, 5 март 2011 г.

Иска ми се

да съм лоша;да мога да казвам"не",без много да мисля;да обиждам;да крещя;
иска ми се да затварям врати без страх;
иска ми се да отварям прозорци,дори когато вали бясно;
иска ми се да казвам -сега нямам време;
иска ми се да съм по-бодлива;

Иска ми се ,но веднага се сещам за една стара история:
Имало нявга,много отдавна цар на голямо царство-богато,слънчево и зелено.
Но имал си той - един проблем.
Днес се събужда в добро настроение и всичко му се струва цветно и усмихнато.
Но утре, без всякакъв повод, отваря очи тревожен,ядосан и гневен дори.
Така минавали годините - редували се тези настроения.Тежало му много на царя,че няма контрол върху духа си и потърсил лек-повикал от всички посоки гадатели,магьосници и лечители...
Един ден пристигнал в двореца старец и заявил,че носи лек за царя.
Подал вързопчето и казал - всеки път щом се почувстваш тъжен,ядосан и без контрол,погледни подаръка ми.



Какъв бил той,ще попитате -
пръстен с надпис-
"И ТОВА ЩЕ ОТМИНЕ".

2 коментара:

bay Ilia каза...

хаааа!
като всеки болен на темата разказване, аз знам притчата по друг начин - един халиф поискал от везира си да му каже нещо което първо ще го разтуши от проблемите му, а после ще го нажали... и мъдрецът му казал - падишах, това ще отмине.... а когато халифът се усмихнал, добавил - и всичко ще отмине

Dim каза...

даааааа:)и аз обикновено съм в ролята на "идиота",който знае вица или историята по друг начин:))))